Hubert Mytych laureatem Podkarpackiego Konkursu Matematycznego
29.05.2024 14:35Znamy już wyniki finału XXIII Podkarpackiego Konkursu Matematycznego im. Franciszka Leji, który obył się 13 kwietnia 2024r. w IV LO w Rzeszowie. Naszą szkołę w etapie wojewódzkim konkursu reprezentował Hubert Mytych z klasy 8c. Zadaniem uczestników było rozwiązanie 5 skomplikowanych zadań z zakresu szkoły średniej w ciągu 150 minut.
Z przyjemnością informujemy, że Hubert Mytych zajął 3 miejsce i został LAUREATEM Podkarpackiego Konkursu Matematycznego im. F. Leji poziom pierwszy. Wcześniej w etapie powiatowym, który odbył się w LO w Kolbuszowej, zajął on pierwsze miejsce.
I oraz II miejsce uczniów SP nr 2 w Kolbuszowej w gminnym konkursie „MATEMATYCZNY AS CZWARTYCH KLAS”
05.05.2024 14:4110 kwietnia 2024 r. w Szkole Podstawowej im. Szarych Szeregów w Kolbuszowej Górnej odbył się XII Gminny Konkurs Matematyczny dla uczniów klas IV ,,Matematyczny As Czwartych Klas”Szkolny Konkurs Matematyczny „W Krainie Figur i Liczb” dla klas piątych
30.04.2024 11:26W bieżącym roku w szkolnym konkursie matematycznym „W Krainie Figur i Liczb” dla klas piątych wzięło udział 20 uczniów. Wszyscy uczestnicy mieli do rozwiązanie zadania krótkiej odpowiedzi oraz zadania otwarte wymagające zapisu toku myślenia i obliczeń. Zadania były z zakresu wiadomości matematycznych z klasy piątej. Najwyższe lokaty w konkursie zajęli:Szkolny Konkurs Matematyczny „W Krainie Figur i Liczb” dla klas szóstych
30.04.2024 11:26W tegorocznym szkolnym konkursie matematycznym „W Krainie Figur i Liczb” dla klas szóstych wzięło udział 18 uczniów. Uczestnicy mieli do rozwiązanie zadania krótkiej odpowiedzi oraz zadania otwarte wymagające zapisu toku myślenia i obliczeń. Wszystkie zadania były z zakresu nauki matematyki w klasie szóstej. Najwyższe lokaty w konkursie zajęli:.Hubert Mytych z klasy 8c Wicemistrzem III Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego 1 z 10
18.04.2024 12:13Hubert Mytych z klasy 8c został Wicemistrzem III Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego 1 z 10 o tytuł Mistrza Logicznego Myślenia.